piątek, 19 lipca 2019

Rozwijanie klubu

 Hejka kochani!

Osoby które śledzą naszego instagrama powinny wiedzieć, że teraz dużo się na nim dzieje, codziennie wystawiam na InstaStory opcję pytań i naprawdę zadajecie ich dużo, a wiecie z czym się często spotykam? 
,,Jak udało Ci się tak rozwinąć klub?'', ,,Co zrobić, żeby tak rozwinąć klub'' itp.
Postanowiłam odpowiedzieć na to pytanie raz, właśnie na blogu abyście odpowiedź mogli zobaczyć zawsze.
Zaczynając od początku (zakładanie klubu):

Nigdy nie byłam w żadnym klubie i nigdy nie miałam zamiaru być ,,podporządkowywana'' przez kogoś. Także moim marzeniem było założenie własnego klubu, który będzie się cieszył chociaż małą popularnością, będzie rodzinna atmosfera oraz w którym będzie dosyć dużo osób na spotkaniach. Także marzyłam o założeniu własnej małej pikselowej rodzinki. 
Dwudziestego szóstego sierpnia 2018 roku powstało ZJ (Zany Jokers), nie wiedziałam za dużo na temat rozwijania klubu itp., pierwszych członków zdobyłam poprzez zapraszanie ich do klubu bez wstępnego zapytania czy do owego chcą dołączyć (2 takie osoby są do dziś), w taki sposób zapełniłam cały klub. Pierwsze spotkanie odbyło się dopiero w grudniu (nie wiem czemu tak z tym zwlekałam). Na naszym wspólnym pierwszym spotkaniu zjawiło się 5 osób, bardzo się z tego powodu cieszyłam i chciałam aby ta liczba po prostu rosła. Po kilku dniach klub opuściło sporo osób więc były miejsca na nowe osoby, ale tym razem podchodziłam i pytałam czy ta osoba szuka klubu, w owy sposób nie zdobyłam zbyt dużo osób.
Do kwietnia tego roku nie było jakiś poważniejszych spotkań, zajmowałam się szukaniem członków. 13 kwietnia nadszedł dzień kiedy odbyło się pierwsze DUŻE spotkanie. Było na nim aż 11 osób, co było dla mnie wielkim powodem do szczęścia. Po tym spotkaniu liczba klubowiczów na spotkaniach wahała się między 10 a 15. Teraz na nasze spotkania przychodzi (jak dla mnie) dużo osób.
Szczerze jestem z siebie bardzo dumna, że dowiodłam celu i spełniłam jedno z marzeń - stworzenie jednej pikselowej rodziny. 

Mam nadzieję, że klub będzie się jeszcze rozwijał oraz, że będzie was po prostu więcej, ale najważniejsza w klubie nie jest popularność, ale według mnie miła atmosfera i dobra zabawa.


Dziękuję za przeczytanie, miłego dnia ;3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz