piątek, 2 sierpnia 2019

Wakacyjne spotkanie

Hejka wszystkim!

Akcentem oczywiście takim jak zawsze chcę zacząć ten post o naszym spotkaniu które odbyło się drugiego sierpnia 2019 roku.
O godzinie 16.30 wszyscy zebraliśmy się pod stajnią Dworu Srebrnej Polany, poczekaliśmy około 20 minut, ponieważ były pewne zakłócenia i ruszyliśmy na plażę Fortu Pinta. W wakacyjnej atmosferze zaczęłyśmy tańczyć niczym profesjonalni tancerze pod okiem Augustina Egurroli (żartowałam). Nasze postacie naprawdę mają niezłe ruchy.
Następnie wszyscy zakupiliśmy lampiony (ten kto nie miał, akurat niektórzy mieli zapasy) i pobiegliśmy sprintem pod miejsce wypuszczania lampionów, kiedy wszyscy zamontowali piękne, kolorowe lampiony ustawiliśmy się w rządek do zdjęcia z typowo wakacyjnym tłem.
Po wykonaniu naprawdę dużej ilości zdjęć wsiedliśmy na nasze rumaki i popędziliśmy na prom na Półwysep Południowego Kopyta. Po dojechaniu w owe ogłosiłam nową zabawę - podchody. Wytłumaczyłam na czym ta zabawa polega, no i co? Popędziłam się schować, klubowiczkom dałam 3 wskazówki, mianowicie opisałam co widzę dookoła i jako pierwsza znalazła mnie Bella (Belluś;3). Oczywiście na jednej rundzie tej ciekawej zabawy nie mogło się skończyć, jako druga ukrywała się Sophia, lecz szybko została odnaleziona.
Po wezwaniu wszystkich do Kamiennego Kręgu zakończyłam spotkanie i podziękowałam za obecność wszystkim. Do następnego!
~Liv





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz