niedziela, 14 kwietnia 2019

Top model i układ

Witajcie! Przychodzę do was aby opisać sobotnie spotkanie (13.04.19). Zaczęłyśmy w winnicy gdzie musiałyśmy trochę poczekać na tych spóźnionych. Następnie zrobiłyśmy parę zdjęć i ruszyliśmy do sali klubowej nie świadome tego co będziemy robić. Dotrzymałam tajemnicy i powiedziałam dopiero mój plan na miejscu. Wybrałam jedną osobę jako jury, reszta podzieliła się na dwie drużyny i kazałam wybrać kolor. Dziewczyny wybrały definitywnie wybrały niebieski. Nagle wszyscy usłyszeli ,,lecicie do stajni i szykujecie niebieskie komplety’’. Wszsystkie szybko wyleciały z sali i popędziły do stajni na co miały 5 minut. Po ich powrocie wyznaczyłam wybieg i grupy przechodziły gęsiego po wybiegu. Razem z drugą jurorką wybrałyśmy zwycięzców - drużyna Mii, natomiast drużyna Drusi także świetnie sobie poradziła! Następnie przyodziałyśmy się w strój klubowy i pojechałyśmy na padok Winnicy wykonać zdjęcia. Potem musiałam wychodzić z gry więc liderka zajęła się spotkaniem i powtórzyła z klubem układ klubowy. Mam nadzieję, że się podobało!

zdjęcia właścicielki i Berty







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz